Skip to main content

Usein kysytyt kysymykset

Usein kysyttyjä kysymyksiä


KYSYMYS: Miksi en pysty kirjautumaan sisään Ticketmaster.fi –tunnuksellani?


VASTAUS: https://assat.tmtickets.fi on täysin erillinen http://ticketmaster.fi –sivustosta riippumaton verkkokauppa, johon tulee aina luoda oma tilinsä.


KYSYMYS: Omistin viime kaudella runkosarja- tai Playoffs -kausikortin, mutta kirjauduttuani sisään en näe kausikorttivaraustani?

VASTAUS: Luomasi tili linkitetään Ässien asiakastietoihin sähköpostiosoitteen perusteella. Nähdäksesi kausikorttivarauksesi, tulee käyttämäsi sähköpostiosoitteen olla tilin luontihetkellä myös Ässien asiakastiedoissa. Jos ehdit jo luoda tilin ja varausta ei näy vaikka pitäisi, vaihda sähköpostiosoitteeksesi jokin muu (voi olla keksitty) ja ota yhteyttä Ässien toimistoon. Sen jälkeen voit luoda uuden tilin, jolloin linkitys menee oikeaan asiakastietoon.


KYSYMYS: Olen lunastanut Playoffs-kausikortin. Voinko lunastaa hyvityshintaisen kausikortin nettikaupasta?

VASTAUS: Kyllä. Hyvityshintainen kausikortti on automaattisesti valittavissa kirjauduttuasi verkkokauppaan.


KYSYMYS: Mitä jos haluan tehdä muutoksia varaukseeni?

VASTAUS: Kausikorttikaupassa voit halutessasi ostaa uudet kortit eri paikoille. Muista muutoksista ja kysymyksistä voit olla yhteyksissä Ässien toimistoon.